Followers

Friday 12 August 2011

PERCIKAN API ILHAM

Pergh!
Sedar tak sedar dah lame aku tak update blog nie...daripada seminggu sebelum puasa sampai la dh seminggu lebih puasa.Bukan apa,banyak keringat aku titis di plot-plot hidup yang berbeza.Nasib baik sang sahabat ku safuan pauzi banyak memberi dorongan dalam hal-hal perblogan dek kerana dia pun baru berjinak dalam dunia blogging nie..thanx for his unformal support...lagipun lantak la blog aku...nak tulis ke tak ke bukan gune email korang pun!

Ok...hari ni kita dah dalam ramadhan ke 12...dan aku sekarang di Ipoh bersama keluarga bakal mertua gitu...mertua ke?bakal ke?hihihih...percikan ilham malam nie ialah penceraian alam berbeza.

Faham tak?aku tak suruh korang faham pun...aku buat blog adalah untuk meluahkan rasa hati dan denyutan minda aku.
Hehe...maksud aku penceraian alam ini bermaksud situasi berbeza di Kuala Lumpur dan di Ipoh.Ketenangan di sini macam susah nak dapat kat kota penuh noda itu.Jauh daripada najis-najis roda empat,asap-asap pengalaman hidup yang sesak semput dan harga yang kualiti kurang dan kadang-kadang tu kuantiti pun kurang.Sini tiada sialan kota yang sibuk dengan akal dan dunia impian mereka hingga jadi lalai dan leka dengan alam persekitaran mereka'sellfish'.

Aman di sini macam bayu malam terasa dek susuk tubuh kering ini,untung mereka yang ada persekitaran begini.Nak berblog panjang pun tak gune.perut terlampau kenyang dek minum soya dan makan ikan bakar pembelian bakal ibu mertua tadi.bakal ke?mertua ke?hahahaha...

Ok la...entri kali nie agak kematian idea sikit...sorry yer...hihihiih....

No comments:

Post a Comment