Followers

Tuesday 12 July 2011

Pasal aku...

Setelah kian lama aku dalam bidang blog nie,walaupun entri sikit dan pemalas nie,aku xpernah nak citer kat korang asal usul atau sapekah aku kan?hehehe..lantak la korang nak tau ke x,dah name blog aku,suke hati aku la..huh!(Tetibe emo kejap)

Ehem..ok nama aku Syed Nazuan bin Syed Basir Ahmad,maksud nama aku nie sampai hari ni aku x dapat sahkan.Pernah jugak aku tanye mak aku maksud nama aku,tetapi hampir aku pernah kena halau keluar rumah sebab ade sekali tu dalam sehari aku tanye mak aku setiap 12 minit soalan yang same selaen soalan 'betul ke aku anak dia'.huhuh..

Ok..berbalik pada topik asal,aku dilahirkan pada 28 Disember 1987 dekat hospital besar Pulau Pinang.Menurut kate mak aku,aku adalah anak dia yang paling murah.Dia kate sebab kos ape ntah diorang cume caj parents aku 5 hengget macam tu la.hehehe..Aku anak kelima daripada 7 orang adik beradik.Menurut bapak aku pulak,dia seorang yang power,mase tu aku kecik lagi,so aku bajet macam dia tu superhero la konon-konon ader power,tetapi selepas aku remaja barulah aku paham erti power yang dimaksudkan bapak aku tu..huhu..Sampai hari nie aku rase seolah-olah diperkotak-katikan oleh bapak aku yang pandai memanipulaasi minda aku.

Tu je kot korang perlu tau buat ketika ini,sebab aku tau takder orang yang bace melaenkan kawan baik aku Safuan Pauzi yang baru kahwin dan kuat hisap rokok itu.Suke hati aku la sape nak bace ke taknak bukan blog korang pun.

No comments:

Post a Comment